Total Pageviews

Friday, February 18, 2011

Sa Dakong Gugma Kita Naulipon

Sa Dakong Gugma Kita Naulipon
By Genamos_US of Washington, DC

Ipadayon ang paghigugma Kanako
Bisag ang imahe ko yunik, ayaw kasoko
Bati o matahum ang imong pagtan-aw
Ayaw intawon kog isaliway ika-uwaw

Ang akong pamustora kay simpli lang
May pagka-konserbatib nga way utang
Mga kasagaran higayon nga uban kanimo
Ang malipayong adlaw ang atong anino

Adunay mga higayon nga ikaw sapoton
Kay gimahal ko ikaw akong pagasabton
Aduna say adlaw nga ako masulob-on
Mga pasiaw mo ako imong pakataw-on

Kini ang atong kinabuhi
Nga sa langit atong gipili
Way katapusan ang atong himaya
Mga suliran nangambak nibiya

Pero ang gugma mo masalabtanon
Mga kahuyang ko imong tayhupon
Sa pagbati mo imong kung luwason
Kay sa dakong gugma kita naulipon

No comments:

Post a Comment