Total Pageviews

Friday, February 4, 2011

Ang Raya Sa Iyang Kaluoy

Ang Raya Sa Iyang Kaluoy
By Genamos_US of Washington DC, USA

Nagpadulong ko sa walay utlanan nga paglakaw
Aron subayon ang kahayag sa bag-ong adlaw
Gibati ko ang kausaban sa bag-ong kinabuhi
Ilawom sa bag-ong raya nga gikan sa langit

Sa akong paglakaw nihulma sa akong hunahuna
Nga adunay diay bag-ong agianan ang namugna
Gisubay ko ang nag-ikis ikis nga dalan sa ugma
Gibilin ko ang tunob sa kagahapon aron madugta

Samtang ang panahon sigeg saka ug kanaug
Mga kalisdanan nasugatan nga akoy nibarog
Natan-awan ko ang buhayag sa bag-ong kahayag
Mga pagtulun-an sa kinabuhi nga kanako nagpadayag

Sa bisan asa ako gipadpad mopaingon
Ang dalan sa langit nga akong subayon
Sa bisan asang lugar ako mahidagsa
Balon ko kanunay ang pagtuo ni Bathala

Kining pinoy-anan tang kalibutan
Napuno kita sa mga kahibulongan
Ang atong kinabuhi walay igong kahulugan
Kung ang raya sa Iyang kaluoy atong sibugan

Sa bisag unsa nga nabuhat ko karon
Mga kadaugan ug kapildihan akong lukoton
Ang kanhi kung kinabuhi aduna gayud kalainan
Kay ang raya sa Iyang kaluoy akong nasabtan

No comments:

Post a Comment