Total Pageviews

Thursday, February 3, 2011

Gidamgo Ko Ikaw Sa Kanunay

Gidamgo Ko Ikaw Sa Kanunay
By Genamos_US of Washington DC, USA

Gidamgo ko ikaw sa kanunay
Ang imong imahe makalukmay
Sa akong damgo dili ikaw tinood
Pero sa dughan ko ikaw nisulod

Kung aduna bay gamayng pamaagi
Nga mahikap ko ikaw sa damgo ipuli
Ang imong tam-is nga halok ug tingog
Nga gusto kung tilawan ug madungog

Gidamgo ko ikaw sa kanunay
Sa mga bukton mo ako magpauraray
Ibugkos ko sa imong dughan
Kining pagbati ko nga bulahan

Bation ko ang tumang kamingaw
Sa matag damgo ako gipukaw
Kung ngano kini naghasol
Sa pagbati nga dili mabasol

Gakson ko ang imong anino
Uban sa tagay ning bino
Ang imong alimyon
Ang kahumot nagpadayon

Ang imong panagway
Bisan sa damgo tiunay
Padayon nag-uban kanako
Sa hunahuna nga nagdako

Ikaw ang bugtong nagmando
Sa damgo lang kita matagbo
Pugngan ko ikaw sa paglakaw
Aron ang damgo dili mahanaw

Gidamgo ko ikaw sa kanunay
Mga tuig ug adlaw nilabay
Hawiran ko ang pagmata
Aron sawhan ta ang romansa

No comments:

Post a Comment