Total Pageviews

Saturday, February 19, 2011

Ang Dughan Ko Dili Pa Andam

Ang Dughan Ko Dili Pa Andam
By Genamos_US of Washington DC, USA

Gisubay ko ang kaniadto
Ang adlaw sa managtrato
Naglingkod ko sa gawas
Aron ipahuway ang lawas

Nahibulong ko niadtong tungora
Kung ngano estudyante gamay ra
Sa kantin nga akong gikan-an
Gamay ra man ang gihukaran

Ang mga tawo perting pagkabisiha
Gadali nga adunay atinan nga fiesta
Mga panagway perti man sanaga
Murag humana sila nga nag-unsa

Adunay nagkuptay sa ilang mga kamot
Mga bulak gipangbibit pagkahumot
Adunay naghunghunganay sa daplin
Murag mga lovebirds sa hawla gibilin

Nagtan-aw ko kanila nga naibog
Ang dughan ko murag gisugsog
Gipun-an pa sa kantang makapukaw
Sa kaugalingon ako nakapanghupaw

Gianod ang akong hunahuna
Sa pantasya nga nagduladula
Ang kasingkasing ko nalagsik
Nga padayon sa pagpitikpitik

Bisan unsa nalang ang misulod
Sa kahinam ako murag gigukod
Dili ko masabtan ang gibati kung kaibog
Nga tilawan ang gugma nga pagkalibog

Nagduhaduha pa ko sa pagsulod
Basin si Nanay ang mangluod
Kung mahibaw-an ko nga nag-apil-apil
Nga basin ang eskuwela ko madiskaril

Sa kadali gipukaw ang akong mga mata
Nga may dalaga nilabay nga pagkaguwapaha
Nituyhakaw ang akong yagpis nga liog
Murag bao nga nakalitan ug nangisog

Gisundan ko siya sa akong panan-aw
Nga ang linaktan murag tubig misayaw
Ang hugis sa iyang lumoy nga lawas
Nilupad ang hunahuna ko murag gapas

Kung gugma ba o singgit sa kahidlaw
Kining gibati ko nga salingkapaw
Niinum kog tubig kay mura kog giuhaw
Sa akong pagpamilok ang dalaga nahanaw

No comments:

Post a Comment