Total Pageviews

Wednesday, February 16, 2011

Gugma Ta Dili Gyud Mohupas

Gugma Ta Dili Gyud Mohupas
By Genamos_US of Washington DC, USA

Sa kard gisulat ko ang mensahe
Nga gipalit ko lang sa estante
Dili ko masabtan ang gibati
Nga ang gugma kung gipamati

Walay mangahas sa pagkawat
Sa mga pulong kung gisuwat
Mga tam-is nga pulong gilitok
Ilawon ning dughan kini tibook

Mga pulong gikan sa kasingkasing
Lisod suwaton mura kog mapraning
Mga pulong sa gugma akong gitulon
Aron ilawom ning dughan pasudlon

Ang tulo ka mga pulong gipamulong
Kasingkasing mo nahilum nahibulong
Kay karon ko lang kini gipadayag
Nga dawaton mo ang akong tanyag

Himoon ko ikaw nga akong balentina
Sa tibook kung kinabuhi paminawa
Ikaw ang nag-inusara kung gugma
Sa langit ikaw akong gipangaliya

Sa matag adlaw ako nagpasalamat
Uban sa Diyos nga akong gikalawat
Nga gigasa kanako gikan sa langit
Gugma mo kanako wala ka maiwit

Wala nga koy ikadugang isuwat
Sa gugmang dili ahat nagpaniplat
Nga ang kolor sa kadugay mokupas
Pero ang gugma ta dili gyud mohupas

No comments:

Post a Comment