Total Pageviews

Monday, February 14, 2011

Pakyas Nga Gugma

Pakyas Nga Gugma
By Genamos_US of Washington DC, USA

Dakong buhi pa sa akong panumduman
Kadtong bayongbayong kung kalibutan
Kining mga latagaw nga hunahuna gibuhat
Walay kaayohan nakita sa ugma naghulat

Unsaon sa pagtambal ang naangol kung dughan
Kung walay maggiya kanako sa insaktong dalan
Nagpaalim ko sa dughan kung samaran
Aron danihon pag-usab ang gugmang gihalaran

Mapugngan ko ba ang uwan sa pagkatagak
Nga ang dughan ko sa kanunayng naghilak
Mapugngan ko ba ang adlaw sa pagsubang
Nga kining gugma naluya nagsalimo-ang

Unsaon ko man sa pagbangon ning tanan
Mga kalipay gitapigan man sa kapalaran
Nabatian ko pa ang taghoy sa huyohoy nga hangin
Sa baybayon gipanggukod ang mga balud sa daplin

Dili ko malikayan ang pagdag-um kung handurawan
Kung aduna bay paglaum ning kinabuhing nasudlan
Igo nga ba sa langit kining gibati kung pagmahay
Mga pagsulay sa pakyas nga gugma ako naglatay

No comments:

Post a Comment