Total Pageviews

Tuesday, February 15, 2011

Ang Gugma May Utlanan

Ang Gugma May Utlanan
By Genamos_US of Washington DC, USA

Nagtan-aw ko sa mga tawo nilabay
Mga kausaban sila gihikap misubay
Bag-o lang, adunay koy tawong nakit-an
Nga ang gugma dali ra niyang gibuhi-an

Nawad-an siya sa iyang pangisip
Sa pakyas nga gugma unsay ihulip
Basin sab ako gayud ang tinood naglibog
Nga dili ko sila masabtan, ako murag hubog

Kay ngano man ilang gipasipad-an
Ang gugma nga ilang gitapigan
Gugmang tiunay lisod man barugan
Sa mga naghigugmaay unta unongan

Unsa man ang kalipay ning buhi pa ta
May kapuslanan ba ning mga mata
Mga kasingkasing perting man luoya
Nga ang gugma unta sila magkahiusa

Sayri ko sa kahangtoran ang gugma giguyod
Nagpamati ko sa ilang mga tingog nisulod
Kay ang gugma kuno gayud ang yawe
Nan ngano man adunayng dili puwede

Sigun kanila ang gugma dili mamatay
Nga kini padayon sa dughan molahutay
Nasukwahi man sa akong nakita
Sa kamatuoran man sila gisagpa

Ang gugma ba gayud mohangtod
Kung kanus-a ba kini mangluod
Adunay mga tawo nga uhaw gayud sa gugma
Nangandoy kon kinsa ang moamuma kanila

Busa, unsa man gyud ang gugma sa kinabuhi
Mahimo ba kung wala ang paglaum nga gibati
Ang gugma may utlanan dili man bagay
Kon ang gugma modular dili magdugay

No comments:

Post a Comment