Total Pageviews

Thursday, February 17, 2011

Gugmang Gitalikdan

Gugmang Gitalikdan
By Genamos_US of Washington DC, USA

Wala koy nakitang rason kon nganong dili tika buhian
Kay ikaw aduna ka may laing bathala nga nakaplagan
Nga siya ang imong gidamgo ug ako imong gitalikdan
Anaron ko kining dughan nga ikaw akong makalimtan

Kon lisod man ang mag-inusara dili ko igsapayan
Kay gipasaylo ko ikaw sa imong mga kasaypanan
Kon pukawon man ako sa imong imahe nga akong gihalaran
Nga ang imong ngalan masampit ko man walay kapuslanan

Gipangkuha ko ang tanan nga kanhing larawan
Aron way magpahinumdum ug ako mahuwasan
Unsay iyang katungod nga ilugon ikaw kaninya
Sa dughan ko ikaw akong himaya ug konsensiya

Mga kalipay, katawa ug gugma kita nga naulipon
Kay sa mga larawan adunay nindot nga kagahapon
Ang mga kanhing larawan aginod sa pagkakupas
Daw ang gugma mo dali ra man nilupad nihupas

Sayri ko nga kini ang taphaw nga kamatuoran
Nga gipili mo ako ug siya ang imong biyaan
Kay ang gugma ko kanimo magpabilin tiunay
Bisan gipasakitan nimo nga wala ko nagmahay

No comments:

Post a Comment