Total Pageviews

Wednesday, February 2, 2011

Akong Kasaring Kaniadto

Akong Kasaring Kaniadto
By Genamos_US of Washington DC, USA

Aduna koy guwapang higala
Nga nagpuyo nga karon sa Italia
Maayo ni siya mosayaw
Mga lalaki makapanghupaw

Ang iyang pagka alegre
Sa mga klasmet siya nadiskobre
Buotan ni siya nga pagkababaye
Bisag naglagot iya nalang ibayle

Sa high school pa kami niadto
Ang sayaw nga iyang paniudto
Kay uso pa kaniadto ang estilo pinabagets
Mga estilo sa senina wala ko ka gets

Adunay usa ka higayon
Naglakaw ko nga nagpahiyom
Gisugat ko sa usa kung higala
Sa softdrink nga iyang gidala

Pabugnaw kuno ni kanako
Gikan sa higala kung dako
Paghangad nako sa building
Si inday diay nagpaduding

Wala ko kahibalo kung kinsa kanila
Kadtong bugnawn softdrink nga gipadala
Daghan ang nagtan-aw kanako
Sa mga hugyaw ako midoko

Hapit ko intawon napandol
Kay wala akoy ikasokol
Sa mga hugyaw sa akong mga higala
Kay sa softdrinks nga perting tam-isa

Lisod ning manggiuwawon ta
Kay gamay ra atong mga higala
Dili pareho sa akong usa ka schoolmate
Tibook eskuwelahan iyang mga roommate

Kung makalabay ko sa ilang classroom
Mokalit lang ug banha murag naay giurom
Nahibulong kung ngano kadto
Kung aduna bay nilabay nga multo

Mga klasmet akong gipangutana
Kung unsa kining pagkahitaboa
Malingaw gayud ka niya
Kung kini siya mokatawa

Madungog nimo ang mga bahakhak
Murag ang langit ug bituon mangatagak
Ang iyang mga pasiaw
Mga suliran mo matunaw

Kay tiunay kini iyang gibati
Sa matag komedya iyang gipili
Walay pagkalaay ang imong adlaw
Kung imong ikauban nga maglakaw

Kay dili mahutdan og estorya
Sa personalidad may kompyansa
Karon kay iya naman nakab-ot
Ang damgo nga iyang gipaabot

Mga kabulahanan iyang gipaambit
Kay ang tingog sa Diyos siya gisampit
Karon kay malipayon nga siya
Sa kamot sa iyang hinigugma

Busa kini akong ipaambit
Ang kasinatian ko nalambigit
Ang uban dili nalang nako isulti
Basin masipyat ta sa akong ipanulti

Lisod ra ba gyud ni siya maglagot
Kay ang mga bukton manghugot
Unya sa sweatbands siya magpalaban
Sa sayaw nga dili kakumpyansahan

Perting humoka sa iyang lawas
Murag iring nga mangawras
Nalipong ko sa estiping perting lisora
Mga witik-witik sa kamot perting liboga

Talented gyud ning akong higala
Nabulahan ang nasod sa Italia
Kugihan nga walay sama
Sa kapalaran siya giamoma

No comments:

Post a Comment