Total Pageviews

Saturday, July 16, 2011

Si Lolo Karpo, Ako Ug Ang Kahaponon

Si Lolo Karpo, Ako Ug Ang Kahaponon
By Genamos_US of Washington DC, USA

Nakita ko si Lolo Karpo naglingkod
Didto sa gawas uban sa iyang sungkod
Kay iyang gipahulay ang iyang likod
Uban sa iyang nagngolngol nga tuhod

Nalingaw siya naglantaw sa mga bata
Sa dili halayo malipayon nagduwaduwa
Ilawom sa naglagiting nga haring adlaw
Mga nagduka nga panganod mitalaw

Iyang giablihan ang karaan niyang radyo
Kay ang tingog pagkatin-awa siya gihaylo
Gipangita niya ang mga karaang sonata
Aron sa iyang pagtagpilaw mouban kaniya

Ang huyohoy sa hangin inanay miduaw
Gihabulan sa kakapoy ang tiguwang siaw
Giganoy sa mga damgo nga siya nahinanok
Mga bata nahilum sa iyang unang paghagok

Gibati ko usab ang kakapoy ug kaduka
Nga nagsud-ong ni Lolo Karpo nagmika
Gitulod ang akong mga mata sa pagpahulay
Uban sa panghuy-ab nga puno sa mga kalaay

Midalikyat ko sa paghigda sa dakong lantay
Nagpaminaw sa kamingaw sa palibot inanay
Ang bukton ko nga gitabon sa akong dagway
Aron ang hunahuna ko sa kahilum mopahulay

No comments:

Post a Comment