Total Pageviews

Wednesday, July 20, 2011

Ang Luha Sa Kamingaw

Ang Luha Sa Kamingaw
By Genamos_US of Washington DC, USA

Pagkalaay ning sayong kabuntagon
Ang kamingaw sa palibot naulipon
Ang bidlisiw sa haring adlaw gipangita
Uban sa nagluyang panganod nagduka

Ang mga lunhawng dahon walay saba
Walay huyohoy sa hangin nga banha
Mga kalanggaman padayon nga nangita
Sa matag sanga nagtapontapon midagsa

Gipokaw ako sa tumang kamingaw
Duha kung mga anak ug asawa milakaw
Kay mibakasyon ug naglulinghayaw
Ug ako nahabilin sa karaang lagkaw

Matag adlaw ug gabii gipaabot ko sila
Gipangita ang ilang pahiyom ug katawa
Ang tingog sa kamingaw akong giagwanta
Inubanan sa maanindot nga mga sonata

Ang hunahuna ko padayon nagduwaduwa
Ang orasan padayon misulod ug miguwa
Matag gutlo nahitabo adunay gayud bili
Ang luha sa kamingaw nga ako gidani

Unya puhon sa adlaw sa ilang pag-abot
Gakson ko sila sa tumang pagkahimoot
Ipabati ko kanila ang akong paghangop
Nga dugay ko nang gitapigan gisagop

Sa pagpadayon ko sa pagsulat ning balak
Ang bidlisiw sa adlaw aginod sa pagsiak
Gibati ko ang tumang kamaya ug kalipay
Sa adlaw nga miabot na kanako mihupay

No comments:

Post a Comment