Total Pageviews

Monday, July 18, 2011

Nganong Usa Ra Man Ang Atong Kasingkasing?

Nganong Usa Ra Man Ang Atong Kasingkasing?
By Genamos_US of Washington DC, USA

Murag dili lang tu dugay
Ang panahon nga milabay
Ang kinabuhi ko nagkumbitay
Nga giduaw sa mga pagsuway

Adunay akoy kanhing hinigugma
Nga silang duha akong gihigugma
Pareho nga niabot sa akong kinabuhi
Ang dughan ko gilabdan nagkapuliki

Nausab ang panagway sa akong kinabuhi
Sa kalibog ang dughan ko duha ang napili
Kung ngano usa ra man akong kasingkasing
Nga duha man ang gitugyanan ko sa singsing

Dili man sad puwede nga tungaon
Aron ang kasingkasing ko pikason
Gipangutana ko ang akong kaugalingon
Kun unsay tukma ug angay nga solusyon

Nganong usa ra man ang atong kasingkasing?
Duha ka kalibutan nagtuyok murag kasing
Maayo unta kung duha ang mobagting
Aron madungog ang gugmang mikaringking

Dili unta ko maglibog sa pagpili
Nga kanila wala ako nagdumili
Mga sitwasyon nga angay likayan
Ang kalinaw unta ang mabatyagan

Kadaghanan kanila nagkanayon
Ang akong suliran dili masayon
Ang gibuhat ko nga dili makaangayon
Nga ang sayop wala unta gipadayon

Salaud ba diay kung duha ang gugma
Mga pagmahay nga kanako nakahigmata
Nga ang paghukom sa duha ka mga gugma
Walay pilion aron patas ang gugmang buta

No comments:

Post a Comment