Total Pageviews

Tuesday, May 3, 2011

Estudyante Blues

Estudyante Blues
By Genamos_US of Washington DC, USA

Gisubay ko pagbalik ang dalan kaniadto
Ang abogon nga dalan sa sanciangko
Didto gipanday ang akong mga damgo
Sa usa ka tulonghaan nga ako nakagusto

Gikuha ko ang bag-ong modernong kurso
Ang panagway sa teknolohiya ako gihaylo
Tuod man dili sayon pero malipayon ako
Kay nakaplagan ko ang bag-ong mga amigo

Sa unang tuig sa akong pagtungha
Mga kaubanan ko dili pa mga banha
Adunay mga probinsiyano mananina
Espoting pa sa mga maestro midagsa

Kadaghanan sa akong mga kaubanan
Mga buotan ug inosente nagtakuban
Mga hinapay nga perting pagkapilita
Gumikan sa nausong Gel dili pamada

Uso kaniadto ang spray net sa kababayn-an
Pinakalkag ang korte nga ilang giganahan
Magpaguwapa aron sila masigpatan
Sa mga Dodong nga sila gikagubtan

Mga estudyante sa unang tuig sa kolehiyo
Kadaghanan kanila ang mga bag murag sako
Dagko kaayo nga napuno sa mga libro
Magsangkiig magbitbit murag henyo

Dagko ang ilang mga grado kay naning lagi kaayo
Aron sa mga maestro mailhan nga sila mga notado
Magpa-opoy opoy sa mga magtutudlo aron makaloy-an
Magpaduol sa luwag aron dili daling makalagutan

Sa panahon nga gani sa mga dagkong pasulit
Mga kaubanan mang hering sa ubang klasmit
Kadtong wala ka andam magpaluyo mangunigo
Aron didto sa luyo hapsay ang ilang mga negosyo

Daghan kog mga klasmit nga mga maanyag
Nabuhong ang akong mga mata sa pagpadayag
Makapanghupaw kung molabay ang mga guwapa
Labi nga mapahiyomon naglakaw dili maagwata

Nahinomdom pa ko niadtong panahona
Kung ngano ang mga Nursing pagkahalina
Mag sul-ob sa ilang unipormi nga kolor harina
Mga dughan ni Dodong kasagaran madisgrasya

Magkatawa ko usahay sa akong mga kaagi
Timan-an ang mga guwapa kung asa ang klasi
Labi nga gyud kung seksi pero eliganti manol-ob
Mga Dodong magpaduding aron si Inday matukob

Mga prinsisa nga pinasaka ang ilang kilay
Bantayan ang paglakaw labi nga kun molabay
Mga panan-aw ko daw murag magsumbagay
Kay ang kahinam nga dili gayud makalikay


Kadtong uban kutob nalang sa pagpaniplat
Nga si Inday moduol kang Dodong naghulat
Daghan gayud ang mga kaagi nga makapaikag
Sa kolehiyo ang tentasyon maoy makabungkag

Malipayon ug mabulokon ang akong pagtungha
Mga libaong sa kalisdanan nga dili magpataka
Kung mapa-uraray sa dakong bul-og sa gibati
Hayan mga damgo mahabilin nga puro bati

Akong gihunahuna ang sakripisyo sa ginikanan
Sa ilang mga kahago ug panlimbasog sa tanan
Ang ilang mga damgo ug pagsalig dinhi kanako
Wala nako gikawang ang ilang tambag nga dako

Karon ako nasab ang mosayaw sa akong kinabuhi
Mga anak gipahimangloan bisan sila nagdumili
Sa akong mga tambag nga kanila mga kinaraan
Nga karong panahuna bag-o na ang kalibutan

No comments:

Post a Comment