Total Pageviews

Wednesday, May 4, 2011

Ang Milabayng Panahon

Ang Milabayng Panahon
By Genamos_US of Washington DC, USA

Nahinumdom ako sa kaniadto
Naghunahuna dinha kanimo
Mga adlaw nilabay nagasto
Lisod mawala ang imahe mo

Nitambo ako sa gawas sa hardin
Ang gitanum mong bulak nagpabilin
Pagkaanindot nga lantawon
Handurawan mong talagsaon

Nibalik ako sa pagsulod
Kay ang adlaw nangluod
Daw ang langit nga nagbakho
Ang uwan nibundak pagkadako

Nagtan-aw ako sa atong kuwarto
Mga larawan mo anaa gihapon didto
Mga pahiyom mo nga matam-is
Sa kasingkasing ko dili mahilis

Haw-ang ang lingkuranan sa sook
Gipadaplin nga gibiyaan naghagok
Ang kamingaw ko nisamot midako
Sa langit gitugyan ko ang pag-ampo

Ang gugma ko kanimo dili mailisan
Balik nga dinhi sa akong kiliran
Tuhoi ako pinangga, ikaw makalaum
Sa matag adlaw gugma ko nagdahum

Walay bili ang akong kinabuhi karon
Kung ang gugma dili imong banhawon
Ikaw ang timubdan ning akong kusog
Nangadoy nga ikaw akong madaog

Hulaton ko ang imong pagbalik
Aron ang pagbati ta moagik-ik
Na ipadayon ang gugmang tang naputol
Aron habolan sa hingpit ang mga kaguol

No comments:

Post a Comment