Total Pageviews

Monday, May 23, 2011

Ikaw Ug Ako

Ikaw Ug Ako
By Genamos_US of Washington DC, USA

Ang una kung pagkakita sa imong nawong
Gibati ko ang adlaw misubang misulong
Ang buwan ug bituon maoy imong gigasa
Nga ang gugma kung gibati adunay pag-asa

Ang nagdag-um nga kalangitanan naghulat
Didto sa sook ang kagul-anan ako gihudlat
Ang una kung tam-is nga halok kanimo
Ang kangitngit nangapanas daw gipasaylo

Ang kasingkasing ko nga nag-ambahan
Sa gugma nga migawas ang kadaugan
Gibati ko ang nagpanikad nga dughan
Ang misiaw nga gugmang pagasawhan

Mikuray ang duha ta kakasingkasing
Daw langgam nga nabihag nawahing
Sa mando sa gugma nga ipadayon
Kining talagsaon nga mga higayon

Ang una kung pagtugyan sa akong gakos
Walay pagduhaduha kanimo akong gibalikos
Aron habulan ko ang imong mga pagduda
Nga ang gugma ko ikaw ang nakapanag-iya

Busa ayaw kahadlok kung ang kalibutan
Napuno sa pagsulay ug kagubot matilawan
Tumanon ta ang mga saad nga gipanumpaan
Nga ikaw ug ako sa kahangturan manag-uban

No comments:

Post a Comment