Total Pageviews

Saturday, May 28, 2011

Sulayan Ta Sa Makausa

Sulayan Ta Sa Makausa
By Genamos_US of Washington DC, USA

Dugay na kitang nagkalagyo
Sukad ikaw kanako nagpalayo
Dili ko buot ikaw akong pasakitan
Sa gibuhat kung mga kasal-anan

Dili ko buot ikaw akong pahilakon
Sa mga bakak ako sa hingpit naulipon
Dili ko buot ikaw akong pakyason
Sa gugma tang nawalay kab-uton

Sa kinabuhi tang nasugatan kaniadto
Ang gibati ko kanimo gipasigarbo
Imo pa ba akong tagaan og higayon
Kining gugma ta atong banhawon

Sulayan ta sa makausa kining dughan
Nga mabuhi pag-usab ikaw halaran
Nasayop ako sa akong pagtuo kaniadto
Nga dili diay siya ang akong ginadamgo

Ikaw ang akong kalibutan ug himaya
Nga angay mong masayran akong pinangga
Sa matag adlaw nga tanan gihandum ka
Nga ang dughan ko nadagma ug nahigmata

Hatagi kog higayon nga magbag-o
Ang gugma ko kaniadto nasaag ako
Ibutang ko ikaw pagbalik ning dughan
Aron himayaon ta ang gugmang angayan

Higugmaon ko sama sa usa ka bulawan
Nga ikaw andam ko nga paga-ampingan
Taliwala ning malaw-ay nga binuhatan
Patalinghugi kining dughan nga samaran

Hatagi pagbalik og luna sa imong dughan
Ang nahigmata nga kasingkasing naagian
Gam-on ko pagbalik ang gugmang nabali
Sa walay katapusan ikaw ang akong pinili

No comments:

Post a Comment