Total Pageviews

Wednesday, April 27, 2011

Kanako, Ikaw Lang Gihapon

Kanako, Ikaw Lang Gihapon
By Genamos_US of Washington DC, USA

Sa una ko ikaw nakita
Dughan ko may gisibya
Sa gugma nga gibalita
Ikaw ang akong himaya

Walay nausik nga adlaw
Pagbati ko wala maulaw
Ikaw ang nag-inusara
Ning dughan ko pamatia

Ang unang gakos ko kanimo
Dughan ko gianod sa paraiso
Gibati ko ang tumang kainit
Sa gugmang nikalit misiyagit

Pagkatam-is tagamtamon
Ang kinabuhi ko naulipon
Kanako, ikaw lang gihapon
Ang nagpitik ning kagabhion

Mga lagas man ang kadahunan
Ang gugma ko way kahumanan
Ikaw ang bugtong gipangandoy
Sa kinabuhi ko ang nag-asoy

Kon man gani adunay moabot
Mga pagsuway nga dili masabot
Pagasabton ko ikaw nga naglagot
Bisag ang dughan ko wa mahimoot

Kay gihugma ko ikaw akong gisaad
Saksi ang langit sa gugmang gihalad
Daghan pang mga tuig nga subayon
Bisag gihagwa ang atong kaminyoon

Tupad ning akong kiliran
Sa bukton ko ikaw habulan
Bugkoson ko ikaw ning gakos
Aron walay mudolut nga unos

Adlaw karon sa atong anibersaryo
Mapasalamaton kita sa Ginoo
Gibuligan ang atong kaminyoon
Sa kalipay ug abunansiya gihapon

Pangayoon ko ang imong halok
Kalawaton ko nga dili mamilok
Kay walay lain nga gipangayo sa langit
Ang gugma ta magpabilin lig-on mopilit

No comments:

Post a Comment