Total Pageviews

Saturday, April 9, 2011

Ihatag Ko Kanimo Ang Tanan

Ihatag Ko Kanimo Ang Tanan
By Genamos_US of Washington DC, USA

Gipanalipdan mo ako sa kaalaotan
Sa danggas mong hangop gitahan
Kanako gipaambit ang kinabuhi mo
Gitilawan ang gugmang lami naako

Ang mga tuig nga napakli milabay
Ang atong panag-uban nagdugay
Pangayoon ko unta ang kagawasan
Nga ihatag ko kanimo ang tanan

Ang akong kinabuhi ug kasingkasing
Nga ang gugmang gibati mokaringking
Balik dinhi kanako sa akong sabakan
Aron mamoklad pagbalik ang kabulakan

Gitudloan mo ang akong dughan
Sa gugmang gibati atong gihalaran
Ayaw kahibulong ang gugma ko moawas
Sa sobrang katam-is kini molingkawas

Ipasundayag ang tim-os mong gugma
Aron ang atong pagbati makaginhawa
Way lain binuhat ang makapanag-iya
Sa akong kalibutan ikaw ang tag-iya

Panumbalinga kining akong gitanyag
Kay mao kini ang nagdala og kahayag
Dili matagna ang kalibutan nga mausab
Nga padayon ang gugma ta sa pagdilaab

Busa ayaw usiki ang higayon mahanaw
Ang tiunay kung gibati dili salingkapaw
Hinumdumi ako sa imong mga damgo
Ang gugma kung gipadayag alang kanimo

Kon man gani ang gugma ko imong buhian
Bawnon ko ang maanindot tang handurawan
Bisag ang dughan ko nag-antos sa kaparutan
Ang kalibutan ko padayon nagtuyok nagauban

1 comment:

  1. NICE PROMISES SA GUGMANG TI-UNAY,,DAGHAN GYONG NING MABDOS ANING PASALIGA GEN HEHEHEHE.BITAW GEN,,JOKE LANG.NINDOT AS USUAL GYOD MAAYONG PAGKAHAN-AY IMONG BALAK.

    ReplyDelete