Total Pageviews

Thursday, March 10, 2011

Ang CHOPSUEY

Ang CHOPSUEY
By Genamos_US of Washington DC, USA

Nagkarakara ko gahapon
Sa kabesi ako naulipon
Gisugsog sa nagdaling panahon
Kon unsay sud-an sa panihapon

Nitawag ko sa balay
Hunahuna nagkagidlay
Gipasusi ko ang kusina
Mga lamas nga gitagana

Nisulod sa akong isipan
Ang resipi nga lamian
Nga gitudlo sa akong apohan
Sa sud-an nga gikagubtan

Nisuroy ko sa taboan
Nangita sa akong ganahan
Sa mga rekados gihunahunaan
Namasin ilang kining magustohan

Nipalit ko sa isagol kung mga karne
Baboy,pasayan og manok sud-an sa armi
Mga atay sa manok ug batikon
Mga karne dali rang matulon

Gitan-aw ko ang gibitbit kung bukag
Mga utanon nga kanako makapaikag
Berding Atsal, Ahos, cauliflower, batong, sitsano
Pulang Atsal, Karots, Apyo, sibuyas og repolyo

Nagdalidali ko sa pagpauli
Sa karsada ako nagpanglingi
Sa giapas kung panihapon
Resipi nga akong tumanon

Chopsuey ang akong giluto
Sa sud-an nga ako nasuhito
Gitan-aw ko ang kaldero
Ang sulod puros momho

Wala nga diay kan-on
Nahurot sa pagkahapon
Nagtan-aw ko sa orasan
Basin unya ako makasab-an

Kay wala pay gilutong nakit-an
Sa asawa nga ako mayawyawan
Gihikay ko ang tanang rekados
Gilimpyohan ko nga gihandos

Gitak-ang ko sa pagdali ang kalaha
Gibubo ko ang gamayng mantika
Gilunod ko ang ahos, karne ug atay
Sabaw sa manok nga akong gihikay

Gipisikpisakan kog gamayng asin
Nagpaabot og 15 minutos sa daplin
Hangtod ang karne kompletong maluto
Sa dili pa isunod ang pasayan nga baho

Gilunod ko ang pasayan ug utanon nga giwitik
Gidunganan ko gamayng sabaw, patis ug titik
Okayon og gamay aron ang sabaw masagol
Sa mga utanon nga gisagol wala ako nagbasol

Nagpaabot ako og laing 10 minutos
Aron ang karne ug sud-an malumos
Gitaktakan kog paminta og asin
Aron haonon ko tilawan sa daplin

Gihukad ang init nga kan-on ako gikutasan
Uban sa mga plato, kubyertos og panaksan
Tiud tiod ang mga ginsakopan naabot
Sila nalipay sa sud-an nga pagkahumot

No comments:

Post a Comment