Total Pageviews

Friday, August 26, 2011

Nahinumdom Ka Pa Ba Sa Kaniadto

Nahinumdom Ka Pa Ba Sa Kaniadto
By Genamos_US of Washington DC, USA

Nahinumdom ka pa ba sa kaniadto
Sa atong unang panagtagbo didto
Ang ngabil ko sa una nga nagkurog
Nahadlok ko isulti ang akong kaibog

Gusto ko untang litokon ang mga pulong
Na gihigugma ko ikaw dili mo ikahibulong
Ikaw ang langit nga nabukas ning dughan
Mga mata ko milupad sa kalipay hilabihan

Nahinumdom pa ako sa mga tagak sa luha
Kasingkasing ko nga nagmaya naglumba
Pagbati ko dili matukib ang tumang kasaba
Ilawom ni kasingkasing ikaw ang himaya

Walay pagkalawos ang gugma kung gitapigan
Ang imahe mo nakaimprinta sama sa larawan
Wala ako malimot sa mga saad tang gibalon
Ang pagbati ko kanimo dalisay ug sulondon

Nahinumdom ka pa ba sa dakong baybayon
Nga Ikaw gihabulan sa akong mga bukton
Kay ang bugnawng huyohoy sa hangin miduaw
Uban sa kainit kung gakos ug halok sa kamingaw

Ang hinugan-ob sa mga balod nga misarasay
Sa baybayon nga nagdali muhalok pagkadalisay
Ang nagpadulong nga nahubog na adlaw milandong
Sa langit nga gihabulan sa panganod nga mipasilong

Nahinumdom lang ako sa kanhing kagahapon
Ang duha ka mga kasingkasing ang naulipon
Sa gugmang pagkatam-is nga natilawan ko
Ang kahayag sa akong kinabuhi na uban kanimo

No comments:

Post a Comment