Total Pageviews

Wednesday, August 24, 2011

Pagkalaay Nga Adlaw

Pagkalaay Nga Adlaw
By Genamos_US of Washington DC, USA

Paglaay ning sayong kabuntagon
Ang adlaw migawas madasigon
Apan ang dughan ko masulob-on
Sa mga panghitabo ako naulipon

Nahasubo ako sa miaging adlaw
Sa wala magsinabtanay miduaw
Ang panimalay madasigon nahilaw
Sa kaguliyang ako nakapanghupaw

Ang kanhing kagabhion malipayon
Mga katawa ug pahiyom pagkasayon
Ang suliran nga mohapit badlongon
Sa gugma ug pasinsiya pagkatagbuon

Nangandoy ako mahibalik ang kalinaw
Sa matag usa ka dughan pagbati mosumaw
Mga kalisdanan na hinginlan sa kinabuhi
Aron ang kasingkasing dili magkapuliki

Ang matag gutling sa panahon dili usikan
Kay ang kinabuhi hamobo dili talikdan
Sa mga gagmayng kakulian dili masabtan
Ipatigbabaw ang gugma gikan sa kahitas-an

Paaboton ko siya uban sa pagbalik sa adlaw
Puno sa kalipay ug paghigugma nga milakaw
Episan ko ang baso sa bino nga makahupay
Aron kalimtan ang suliran nga midagayday

Bation ko man ang kamingaw na wala siya
Dunggon unta sa langit ang akong pangaliya
Sayod si Bathala wala ko pasipad-i ang saad
Na giampingan ko uban sa gugmang gihalad

No comments:

Post a Comment