Total Pageviews

Tuesday, August 23, 2011

Ang Nagsalimoang Nga Pagduda

Ang Nagsalimoang Nga Pagduda
By Genamos_US of Washington DC, USA

Nipahulay nga ang kagabhion
Nahuman nga ko’g panihapon
Nabuhat ko na ang ginbuhaton
Sa kusina ug lababo na hugasonon

Misulod ako sa akong lawak
Mipahulay sa kakapoy nasugamak
Giablihan ko ang balak kung sinulat
Aron lantawon ang blog kon pila’y naglurat

Sama sa naandan ang kakapoy gipulihan
Sa mga sinulat kung balak ako maulian
Mga katawhan sa kahanginan motan-aw
Sa mga pabuhagay sa balak sila mopasiaw

Kadaghanan kanila wala sila magpaila
Sa mga tinagik kung balak sila nadala
Wala akoy law-ay nga gibuhat kanila
Mga balak kung sinulat puro hunahuna ra

Nalingaw ako na aduna diay uban ang nagduda
Kon tinood ba ang nahisulat o tumotumo ra
Sa nagsulat sa balak kini ilang gipangutana
Nga gitubag sagol imahinasyon ug eksperinsiya

Ang pagsulat dili sayon kon atong hunahunaon
Kun unsaon sa paglingaw sa nagsulat sila gitikon
Sa mga pakatawa, pasiaw ug kasakitan pahilakon
Ang dughan sa nagsulat gisagolan sa imahinasyon

Alang sa akong asawa ang pagduda wala tuyoa
Kay ang iyang bana magsusulat wala diay siya kaila
Sa pagsulat og balak siya dakong nasuprisa
Kay siya nagdahom ang iyang bana ordinaryo ra

Dili ba siya angay malipay sa iyang nadiskobrehan
Ang mga sinulat nga balak iya kining ikahimot-an
Dili ko masabot kun ngano iyang kini gikalagotan
Basin kuno ang gisulat adunay tawo na gitagan-an

Ako siya'ng gipasaligan sa gugma kung gitapigan
Sa kasingkasing ko nahipatik ug dili bugalbugalan
Ang mga pagsalig ug saad akong kining giampingan
Aron ang nagsalimoang nga pagduda iyang buhian

No comments:

Post a Comment