Total Pageviews

Sunday, November 27, 2011

Dili Mapalit Ang Gugma

Dili Mapalit Ang Gugma
By Genamos_US of Washington DC, USA

Dili ko gayud masabtan karon kung ngano
Kun ang Diyos kanako may igong plano
Matag lakang sa adlaw modimano
Itipas bisag asa ning mga damgo

Matag huyatid sa adlaw pagkalaaya
Matag lihok sa kinabuhi way pag-asa
Wala ko masayod kun asa magpasilong
Mga kahigalaan nahanaw di ikahibulong

Lisod ipadayon ang kinabuhi nga walay bili
Matag lingi sa sook ang gugma wala madani
Gibuhat ko na ang tanan alang ra kanimo
Nga sulayan mo ang gugmang kung limpyo

Wala gayod ako’y purohan sa imong dughan
Ang kasingkasing mo maangkon ning kalibutan
Hutdon ko man ang paghilak ning mga luha
Aron ikaw hawiran ning gugma kung banha

Tudloi kining dughan ko sa pagdawat
Ang kaparutan sa gugma ang midangat
Unsaon ko man sa pagpadayon ang ugma?
Daw nagpaabot ang katapusan sa mga takna

Unsa may tambal ning dughan nga samaran?
Ang adlaw mamingaw sa gugmang gibalibaran
Nga ikaw da ang gipangita ning akong dughan
Ning bakikaw nga pagbati sa usa ka adunahan

Dili ko mapalit ang gugma mong giampingan
Sa mga bahandi ug masiga nga mga bulawan
Unsa'y pulos ning nakab-ot kung katumanan
Sa taas nga edukasyon nga akong natilawan

Wala ko damha kung unsa diay kalawom ang gugma
Ang tanan walay gipinig makabus ug adunahan pa
Busa ang pagbati ko kutob ra sa kasingkasing
Gitapigan ug ihulat sa insaktong pagbagting

No comments:

Post a Comment