Total Pageviews

Tuesday, November 15, 2011

Hatagi Ko Bisan Lang Og Gamay

Hatagi Ko Bisan Lang Og Gamay
By Genamos_US of Washington DC, USA

Ang dughan ko imong gilumay
Sa kaanyag mo nga pagkalunsay
Kasingkasing ko ang nakaangay
Kon ang gugma mo ang itagay

Hatagi ko bisan ra gud og gamay
Nga kanimo lang ako mangidahay
Bahalag unsa lang gud kagamay
Ug ayaw intawon ko’g isalikway

Ang kasingkasing ko sarang mopahulay
Sa takna ang gugma ko imong masapnay
Pad-on ta ang mga kasakit ug kabudlay
Kay ikaw ang reyna magahari sa panimalay

Matag unos sa kinabuhi kita molahotay
Kay ipaambit ko ang gugma kung tiunay
Daghan ako’g mga damgo nga ipabuhagay
Ang mga saad nga dili ikaw magamahay

Ipadala kanako ang imong mga talidhay
Aron balunon ko sa akong pagbaklay
Niining kinabuhi napuno sa mga kutay
Mga kalisdanan ug naghulat nga kalipay

Hatagi ko bisan lang og gamay
Bisan ang atong bugas dili humay
Uban kanimo ang kinabuhi ko magdugay
Kay ang gugmang natilawan ang mohupay

Hulaton ko ikaw didto sa punoan sa talisay
Bisan ikaw gipugngan sa imong Nanay
Paaboton ko ang imong pag-abot Inday
Aron angkonon ko ang gugma mong ulay

1 comment:

  1. HAHAHAHAHA MA-O NI PASALIG SA GUGMANG MAKAHUSHOS UG MAKABUGTO SA GARTER,GEN HEHEHEHE.NICE NGA BALAK MY DEAR FRIEND.

    ReplyDelete