Total Pageviews

Friday, November 4, 2011

Wala Ko Tuyoa

Wala Ko Tuyoa
By Genamos_US of Washington DC, USA

Ingon ko ang gugma ko kanimo way paglubad
Bisan pa ang kasingkasing ko kanimo naglabad
Biyaan mo man ako karon, pagbati ko di mausab
Kay tipik ikaw sa kinabuhi ko ug kanimo na Inlab

Gigahin ko ang mga kagahapon sarang handuman
Handumon ko nalang nga ania ka sa akong kiliran
Matag tikang sa adlaw milabay ug nangapanas
Bisan pa ang gugma mo kanako nausab mihubas

Unsaon ko man paggugol ang kinabuhi nga wala ka?
Ikaw ang tingog sa akong gugma ug akong pag-asa
Gipili ko ikaw ug wala ko tuyoa nga ako nahigugma
Kaloy-an man ug itugot sa kapalaran nga mobalik ka

Bukas ang dughan ko kanimo sa adlaw nga tanan
Sagupon ko ikaw pagbalik ug dili ko ikaw balibaran
Ang mga pait mong kagahapon akong hikalimtan
Sayod ang langit, ang gugma ko kanimo lang gitahan

Ang mga pagmahay kung gitago ako nalang giluom
Kay gitugot man sa kahitas-an ug ako magpakahilom
Kon adunay katuoyan ang langit sa gugma kung gipili
Dili ko man mahisabtan karon ug ako dili magdumili

Apan samtang nagpaabot ako sa imong pagbalik
Tudloi kining dughan malingaw sa gugmang nawaslik
Kay dili ko mapugngan kun unsay ugmang moabot
Ang kahapdos ning dughan sulayan ko sa pagkalimot

No comments:

Post a Comment