Total Pageviews

Friday, November 18, 2011

Ikaw Da Ang Akong Gihigugma

Ikaw Da Ang Akong Gihigugma
By Genamos_US of Washington DC, USA

Pinangga, ania nasad ta ning higayon
Sa wala magsinabtanay nga pagatukion
Imong gihisgutan ang akong mga lihok
Ug gitagaan ko na ikaw sa rason gilitok

Apan wala gayud ikaw motuo sa maong rason
Kay taphaw ra kanimo sa iyang gibug-aton
Gibalik ko pagbalik ang mga pulong niguwa
Mga maot ug makadaot nga pulong giluwa

Mga pagmahay kon ngano kadto akong nalitok
Bunga sa kahiubos ug ako nakapahinoktok
Nahadlok ikaw nga mawala ako sa imong kiliran
Sa pagtuo nga aduna nga ko’y laing gikalingawan

Wagtanga kanang imong mga pagduda
Kay wala’y pulos kini sa atong gugma
Angay mo kining masayran akong hamili
Nga ikaw ra ang tag-iya ning dughan kung gipili

Sa mga kalisdanan milabay sa atong kinabuhi
Mga pagbati ning dughan ta wala pa modahili
Ayaw kabalaka sa ugma damlag pang moabot
Kay ang kasingkasing ta ra ang magkasinabot

Ikaw ra ang akong nagbinugtong nga gugma
Gihalad ko ang akong kinabuhi na kanimo da
Ug sa akong pagkatulog ikaw lang ginadamgo
Ug sa akong pagmata ikaw ang kahayag na bag-o

Nakita mo ang gugma ta nga akong gipanalipdan
Sa kaniadto ug karon ikaw ra ang akong gihalaran
Unsa man ang kapuslanan ning gugma tang gibati?
Kon ikaw akong pahilakon ug sa kasakit maoy ibugti

Isaad ko kanimo ug sa langit nga atong giampoan
Nga ikaw ra ang gugma nag-inusara ug ang tinubdan
Hatagi’g higayon kining dughan ko puno sa pagsalig
Kay habulan ko ikaw sa mga halok ug mga parayeg

No comments:

Post a Comment