Total Pageviews

Thursday, July 26, 2012

Hangtud Karon

Hangtud Karon
By Genamos_US of Washington DC, USA

Pagkalaay ning matag kabuntagon
Nag-inusara ang adlaw masulob-on
Inig mata wala’y mopokaw kanato
Nga makahatag kinabuhing dako

Susama gayud nga walay nag-atiman
Ang kinabuhi mura nalang gipasagdan
Hangtud karon ginahandom ko ikaw
Gipangandoy ko ang imong pagduaw

Gipaabot ko ikaw matag adlaw nga tanan
Ang imong pagbalik ikalipay ko na bulahan
Daw mihunong ang kinabuhi sa pagtuyok
Sa imong paglakaw ang kinabuhi mihagok

Haw-ang ang kinabuhi kung natilawan
Matag lingi ko aduna’y mahinumduman
Ang pagbati ko kanimo nga adunahan
Nga puno sa paghigugma ug pag-atiman

Dili ko ikalimod nga aduna pay nahabilin
Ang kahapdos sa dughan nga nagpabilin
Apan bisan pa niini ikaw kanako nahilayo
Ang gugma ko kanimo nagpabilin midako

Apan ania naman kita ning maong sitwasyon
Nahitabo naman ang mga bati nga sugilanon
Dili na mabakwi ang mga nindot na panahon
Nahikudlit nga kini sa atong dughan naulipon

Ang gugma mapukan kon dili kita magbantay
Sa dili pagsinabtanay,  ulahi gayud ang pagmahay
Kining mga pagsulay usa lamang kita napagan
Nanghinaot sa ugma damlag nindot ang sampotan

Gibalik ko pagtan-aw ang mga damgo ug saad
Nga gipanumpa ko kanimo ug akong gihalad
Saksi ang langit sa atong gugma na way paglubad
Daw ang grasya gitunol sa Dios sa atong mga palad

Ang kanhiayng mga damgo ug saad nangapanas
Susama sa balud sa kapalaran ang midagpas
Nangahanaw lang daw damgo sa atong pagmata
Ang kinabuhi na puno sa mga tanghaga ug litaniya

Hangyoon ko ikaw nga ibalik ang kainit sa gugma
Aron banhawon pagbalik ang kanhiayng romansa
Sa pagtimaan nga aduna pay nagpabilin na pagbati
Nga hangtud karon gituhoan ko ikaw na akong pinili

No comments:

Post a Comment