Total Pageviews

Friday, August 17, 2012

Magpabilin Kanimo Da

Magpabilin Kanimo Da
By Genamos_US of Washington DC, USA

Imo akong gipanalipdan sa kadaut
Sa kanhianyng gugmang nalaut
Gihangop sa danggas mong gakos
Gibati ko ang kainit sa langit milahos

Imong gipaambit ang kinabuhing lami
Gidawat ko bukas ug ikaw sa uban lahi
Mga tuig ang milabay na puno sa kalipay
Niabot ikaw kanako na wala ako nagmahay

Akong paningkamotan maihatag ko ang tanan
Ang akong kinabuhi ug ang tibook kung dughan
Dili man ako abunda sa bahandi ning kalibutan
Apan ipasalig ko kanimo na ikaw dili magutman

Gitudloan mo ako sa tinood na lami sa gugma
Ang katam-is niini ug tiunay imo akong gipamata
Gisugilon mo nga ang gugma walay utlanan
Bisag ang kamatayon dili kini mapugngan

Gilantaw ko ang adlaw na sumasalop nagpaingon
Gitandi ko ang panahon sa atong katigulangon
Nagpabilin sa usag-usa na matinud-anon gihapon
Bisan pa sa kausaban sa pisikal ako malipayon

Basta ikauban ko lang ikaw sa matag adlaw
Kanunay sa akong giliran sa matag lakaw
Makita ko ikaw nag-ambitay sa atong pagbati
Sa kalipay, kasakit ug sa kalisdanan masinati

Tibook na ang akong kinabuhi dinha kanimo
Gihatag sa langit ug ako mapasalamaton sa Ginoo
Gibuligan kita sa grasya nga napuno sa abunda
Na ang kasingkasing ko magpabilin kanimo da

No comments:

Post a Comment