Total Pageviews

Friday, July 6, 2012

Gihandom Ko

Gihandom Ko
By Genamos_US of Washington DC, USA

Tin-aw pa kanako sa akong panumdoman
Ang mga adlawng milabay napamatud-an
Daw kita gitagbo sa atong kapalaran
Nga ang langit maoy saksi ning tanan

Didto sa dakong wanang sa baybayon
Mga hinugan-ob sa balod daw naulipon
Sa imong katahum miyukbo ang dagat
Ug ang siaw nga hangin mikosog mihunat

Nalantawan ko ikaw nag-inusara nagbarog
Ilawom ning dughan may gisampit mitingog
Sa imong bayhon mga mata ko daw nahulog
Kay ang imong kaanyag kanako makaibog

Giduol ko ikaw sa yano ug akong gihimamat
Ug sa imong pagyanghag dughan ko mikidhat
Kay ang imong pahiyom maoy unang misugat
Sa katam-is iniini mura ako'g nakadyakpat

Wala ko tuyoa ang kasingkasing ko mihuyatid
Gikan sa iyang paghinanok nahigmata misugid
Akong gipangutana ang akong kaugalingon
Kon diin kaman kaniadto sa akong panahon

Abi ko kadto ang katapusan namong panagkita
Apan diay kadto ang sinugdanan sa himaya
Kay ang kahigayonan gihatag man sa langit
Matag adlaw giampo ko malagpasan ang hagit

Pagatam-is isipon ang mga kanhiayng higayon
Mga panghitabo lisod hikalimtan hangtod karon
Nga kanako nagdala og kinabuhi ug paglaum
Kay ang gugma nagdala'g kahayag ug dili dulom

Hangtod karon ania kapa sa akong kiliran
Mapasalamaton nakig-unong kanako sa tanan
Miuban nakiglumba sa kinabuhi tang inuslan
Kay kini ang saad nato sa Dios gipanumpaan

No comments:

Post a Comment