Total Pageviews

Friday, December 9, 2011

Mamingaw Nga Pasko

Mamingaw Nga Pasko
By Genamos_US of Washington DC, USA

Mga Paskohanong huni madungog
Mga Paskohanong sulat gipanghulog
Sadya ang matag palibot ug mahayag
Kay pasko nga gayud kining matawag

Ang Krismas Tri ako nang giadornohan
Sa mga gagmayng suga ug mga duwaan
Mga regalo gisulat ang matag pangalan
Giandam ihatag sa kadtong matagaan

Mga rekados sa pagkaon gipamalit
Pangandam sa Noche Buena idalit
Kompleto nga ang tanan alang sa Pasko
Apan may kulang pa sa akong gidamgo

Nalantawan ko ang kanhing larawan
Tupad sa Krismas Tri nahimutangan
Ang mga handuman kaniadto sa Pasko
Miluta ang kalipay sa larawang magarbo

Gipangandoy ko ikaw karong paskoha
Kon ania ka lang ning kiliran pagkanindota
Ang regalo ko kanimo ako lang tapigan
Nanghinaot ko nga imong magustohan

Maayong Pasko nalang kanimo, Mahal
Bisag ikaw nahilayo kanunayng gimahal
Nagahandom kanimo sa matag adlaw
Uban sa atong mga anak nga pagkasiaw

Gustohon ko man nga ikaw mauli karon
Gumikan sa trabaho dili ikaw madayon
Ang akong mga pag-ampo ug pangaliya
Nga kitang tanan mahilayo sa disgrasya

Antoson ko nalang ang maong kamingaw
Kay sugo sa kapalaran ang pasko napalaw
Dili mapalit ang tinood nga kalipay
Bisag sa bahandi dili kini makahupay

No comments:

Post a Comment