Total Pageviews

Wednesday, December 7, 2011

Ang Uwan Ug Ang Madag-umon Nga Adlaw

Ang Uwan Ug Ang Madag-umon Nga Adlaw
By Genamos_US of Washington DC, USA

Sa pagmata ko ning sayong kabuntagon
Nakatakda nga karong adlawa ulanon
Gipukaw ako sa tingog sa siaw nga ulan
Naputol ang nindot kung nadamgohan

Gihuyatid ko ang duha kung mga bukton
Uban sa batiis kung usahay sapoton
Mga panghuy-ab ko nga pagkataas
Ang gibati kung kakapoy sa lawas

Gihiklin padaplin ang baga nga habol
Ang gitandayan nga unlan nagbagolbol
Misandig ug milingkod ko sa higdaanan
Nagpasalamat nag-ampo sa Dios Amahan

Ang kapisgay ug kahimsog nga kinabuhi
Ang kalipay ug malinawon nga kinabuhi
Angay lang pasalamatanan ang langit
Sa mga grasya, mga kabulahanan ug kasakit

Milantaw ako sa bintana nga gaduka
Daw ang kalibutan gipagngan og suga
Mangi-ob ug mangitngit ang kalangitan
Gihabulan sa nabasa nga kapanganoran

Sa gawas ang mga opaw nga kakahuyan
Mga dahong laya nagkatag ug gibiyaan
Mga balili inanay nga murag nakuyapan
Gumikan sa dakong bunok sa uwan

Wala gyud nagpakita si haring adlaw
Kon aduna ba siya’y laing gipanglakaw
O plano nga gustong buhaton nga laraw
Mga mata ko itukmod nga motagpilaw

Pagkalami ihigop sa init nga sabaw
Ibahog sa kan-on inig pamahaw
Sardinas ug piniritong itlog andamon
Matag uwan sud-an pagahandumon

Apan lagi susama sa ordinaryong adlaw
May trabaho man intawon ang kabaw
Bisag malaay ug kakapoy man ilakaw
Nag-apas sa suweldo nga madawdaw

No comments:

Post a Comment