Total Pageviews

Sunday, July 28, 2013

Si Toro, Ako Ug Ang Kahaponon

Si Toro, Ako Ug Ang Kahaponon
By Genamos_US of Washington DC, USA

Pagkainit gayud ning among dapit
Si haring adlaw kanamo nanghagit
Ang analisngaw sa yuta nagsyaagit
Ang among mga singot pagkapilit

Kutas paminawon ang tumang kainit
Kay panahon na gayud sa ting-init
Ang bugnawng tubig lang ang maidalit
Sa lawas makatagbaw na dili mapalit

Mingaw na kaayo ang mga kabukiran
Dili susama na sayo pa ang adlawan
Mabugnaw na huyohoy ang kasagaran
Akong paminaw dili tanto kita kutasan

Ang pughawng langit nindot tan-awon
Mga panganod nahinanok sa katulogon
Panan-aw gianod sa kapunawpunawan
Nagkalandrakas na kolor siya gihabolan

Nindot unta kon ang hangin mabugnawon
Apan lagi dili susama kaniadtong panahon
Gipaabot ko ang paglandong sa kahaponon
Aron tiwason ang naundang kung bulohaton

Mipahulay mi ilawom sa punoan sa mangga
Kuyog ang kinakusgan kung kabaw nagluya
Si Toro miligid ug mipahulay wala kaagwanta
Ug ako nanghuyatid ug gipiyong ang mga mata

Samtang gipaminaw ang mga kinanaas sa palibot
Ang mga bulak ug tanaman nangalisbo sa kahumot
Nalingaw ako sa mga simponiya sa kalanggaman
Ang tingog sa gangis ug ang taghoy sa tanaman

Maayo gani nagsul-ob ko og kamisin ug purontong
Matod pa ni Noy Teban mura kuno kog nakalugsong
Kay hayahay ang gipamati murag bugnawng erkon
Na ang atong bugan ug ilok dili tantong panington

Simple lang ang kinabuhi dinhi sa probinsya
Halayo sa mga alingogngog sa mga pabrika
Lab-as pa ang hangin sa kanunayng mahanggap
Ug lagyo ra ang mga silingan ug sa tudlo maihap

No comments:

Post a Comment