Total Pageviews

Tuesday, July 2, 2013

Gikapoy Ug Gilaay

Gikapoy Ug Gilaay
By Genamos_US of Washington DC, USA

Gilaay ako karong adlawa
Gikapoy na wala ko tuyoa
Maghigdahigda sa kama
Sa kakapoy na dili madala

Basin maminaw akog sonata
O Kon dili maminaw og drama
Buhian ko ang mga kabalaka
Kay ang kakapoy giagwanta

Kon adunay manawag pasinsiya
Kay di nako tubagon bisag kinsa
Magbilin lang siya og mensahi
Kon kaniya murag importante

Daw miduyog ang kalangitan
Si Haring adlaw na gimug-otan
Sa mga panganod nga nakuratan
Kay gibundakan sa dakong uwan

Kaon ug katulog lang pagabuhaton
Kining adlaw kanako nga talagsaon
Biyaan usa nako ang mga bulohaton
Ug kalimtan ang mga kabudlay karon

Gusto unta ko mag-eksersays
Ganiha unta tong pagkaala sais
Apan wala ko kasayo og mata
Kay gihawiran sa akong kama

Gihuyatid ko ang mga tiil ug kamot
Nagpaminaw sa kamingaw sa palibot
Gihunahuna ang pamahaw na humot
Kon unsay isud-an sa bahaw kung dukot

No comments:

Post a Comment