Total Pageviews

Saturday, February 18, 2012

Ang Mga Luha Sa Kadlawon

Ang Mga Luha Sa Kadlawon
By Genamos_US of Washington DC, USA

Gipukaw ako sa akong pagkatulog
Nakamata ako daw adunay nahulog
Alas kuwatro nga kadto sa kadlawon
Nag-inusara ug ang palibot malinawon

Gibasa ko pagbalik ang kanhing sulat
Gikan sa akong asawa ug akong gibuklat
Ang matag pulong gisulat maundanon
Pagmahay ug kamingaw ang sugilanon

Gihunahuna ko sila ang akong pamilya
Nga wala ko makauban karong panahona
Nag-aginod ang mga adlaw nga naglakaw
Nagpaabot kanus-a ang adlaw mahilaw

Ang gugma ug kahinam ang gibati ko
Sa akong pamilya daw dili kini kompleto
Gilantaw ko sa langit ang mga bitoon
Kon ila ba kining nakita akong pagaisipon

Kay didto akong isulat ang gugma ko kanila
Sa panagway sa langit kini ilang mabasa
Malipayon akong naghunahuna sa kanhi
Nga gikauban ko sila ug sa kalipay gidani

Nagdagan ang oras mag alas singko
Nagsigeg panghoy-ab nga giduka ako
Murag gilaay nga dili ko motrabaho
Kay gidaug man sa kamingaw ako

Tapuson ko nalang kining akong balak
Kay akong mga mata naputos sa hilak
Nga napadayag ko na ang akong gibati
Sa akong pamilya ug sa akong hamili

No comments:

Post a Comment