Total Pageviews

Tuesday, February 14, 2012

Ang Kamingaw Sa Kahaponon

Ang Kamingaw Sa Kahaponon
By Genamos_US of Washington DC, USA

Pagkalaay ning mabugnawng kahaponon
Nahilayo sa pamilya sakit palandongon
Nag-inusara nagpaabot kanus-a ang kagabhion
Aron ang mga sunod nga adlaw pagapaklion

Gimingaw ako kanila sa matag adlaw nga tanan
Giampo ko sila nga mahilayo sa mga kalisdanan
Kapisgay sa panlawas ug kalipay sa kinabuhi
Nga nanghinaot makita ko sila ug ako makauli

Apan lagi wala akoy mahimo sa pagkakaron
Kay aduna pay mga kakulian nga atubangon
Sa telepono ko lang sila madungog ug mahinabi
Matag tikang sa adlaw gihandom ko sila ang gibati

Samtang ako mipahulay ning ilawom sa kahoy
Nagpalabay sa oras ug naghukna sa kakapoy
Nadungog ko ang dakong huros sa hangin
Mga panganod nagdali milabay nagpabilin

Apan sa wala madugay ang adlaw misidlak
Daw gitagoan sa langit nga murag mohilak
Abi ko nga sa taodtaod mobundak ang ulan
Kay mingiob man ang langit nga gialimot-an

Gipugos ko sa paglingawlingaw ang kaugalingon
Aron hikalimtan ang kamingaw kung naangkon
Gipugngan ko ang pagdagayday sa mga luha
Kay kini usa lamang ka pagsulay ang midagsa

No comments:

Post a Comment