Total Pageviews

Thursday, March 6, 2014

Human Milabay Ang Uwan

Human Milabay Ang Uwan
By Genamos_US of  Washington DC, USA

Kasidlak sa haring adlaw
Salamat ang uwan milakaw
Ang langit nga mapughaw
Mga panganod naglutaw

Ang tingog sa kalanggaman
Pahalipay sa akong dunggan
Daw usa ka huning maanindot
Giduyogan sa kahilom sa palibot

Ang tabonon nga yuta na basa
Maayo gani wala gyud magbaha
Sa gawas ang mga bata nagduwa
Ang masuso gikugos ug gihagwa

Sanag ang panagway sa mga tawo
May naghigda sa lantay nagdamgo
Nagsigeg tingog ang karaang radyo
Si Noy Eking nagkaon og tsamporado

Taud-taod mobagting na ang kampana
Ang mga tanod mipuwesto sa karsada
Nagbantay sa milabayng mga parada
Kay buhian na ang mga nag-eskuwela

Nangalisbo ang kahumot sa latik
Gisubay sa akong ilong nga abtik
Nagluto diay si Nang Tikya og saging
Aron ibaliya sa mga bata inig bagting

Gikapoy ko ganihang pagkaudto
Pagkaalimoot ang kainit nangalisbo
Way bugnawng hangin nga milabay
Nakatagpilaw ko naglingkod sa lantay

Taud-taod wala ko makabantay
Mibundak ang uwan nangindahay
Wala ko mahipos ang among hinayhay
Mayawyawan gyud ko inig abot ni Inday

Kay giduyan man ako sa akong kakapoy
Ang akong nawong mura gyud napusoy
Ako nalang tunlon kining maong kasaba
Wala ko tuyoa ang Ginoo nalang bahala

No comments:

Post a Comment