Total Pageviews

Thursday, February 14, 2013

Ang Kinabuhi Usahay Dili Makiangayon

Ang Kinabuhi Usahay Dili Makiangayon
By Genamos_US of Washington DC, USA

Nahibalo ako nga aduna kanay lain
Mao diay ang gugma mo nabalhin
Gipaambit mo sa uban maong nahalin
Gibiyaan mo ako ug ang gugma nabahin

Ang mga lihok mo kanako nausab
Kon ngano ang dughan mo nanghuy-ab
Imo na akong gikalimtan sa hangtod
Kay kadtong gugma mo diay dili matuod

Sa mga nanglabay nga mga adlaw
Ang halok ug gakos mo kanako bugnaw
Mihupas ang kainit uban sa imong paglakaw
Apan ang gugma ko kanimo magpabilin labaw

Wala nay lain sa akong hunahuna kon di ikaw
Mga handumanan ta gitapigan aron dili mohungaw
Bisan og wala kana, gugma ko di gayud mabahaw
Gipaambit ko kanimo ang tanan ug ikaw nahibaw

Kung ngano imo pa man taguon ang sekreto
Di ba puwede kung imo kung sultian og diretso
Tingali masabtan ko ikaw ug atong masabutan
Aron luwason ang naluyang pagbati ug gisakitan

Ang panahon nalang ang atong paga-agdon
Ang pagkalimot kanimo dili gayud masayon
Dawaton ang kamatuoran aron magpadayon
Kay ang kinabuhi usahay dili makiangayon

No comments:

Post a Comment