Total Pageviews

Friday, May 11, 2012

Sa Ugma Damlag

Sa Ugma Damlag
By Genamos_US of Washington DC, USA

Karong adlawa ako nang ipaambit
Ang gugmang kung tam-is ug pilit
Sa imong mga mata akong nakita
Ang gugma mo na walay pagkalaya

Asa kutob kining atong pagbati?
Nanghinaot dili mohupas kadali
Sama sa giampingan nga bahandi
Na ikaw ang akong bugtong gipili

Ang kaanyag mo nga madanihon
Miuban sa kaanindot sa kagabhion
Dili matukib ang akong kalipay
Na ang dughan ko imong gihupay

Sa akong atubangan imong gisugilon
Ang tam-is nga pulong na mabulokon
Imong gipuno ang dughan ko sa pagsalig
Nahiluna ilawom ning dughan ko miparayeg

Apan dili ako makabuot sa panahon
Kon ang kapalaran usahay maluibon
Ang kausaban nga atong maangkon
Kon ang gugma hilabtan sa mga rason

Mag-unsa nalang ako kon ikaw mawala
Ang tanan kung mga damgo mabaliwala
Buhian ko nalang kining langas nga hunahuna
Aron ang dughan ko dili mabalaka sa ugma

Sa ugma damlag inig balising sa sayong kabuntagon
Ako nanghinaot na kita sa kanunayng magmalipayon
Inubanan sa mga pag-ampo ug pangaliya sa langit
Nga ikaw sa gihapon gikauban bisan sa mga kasakit

No comments:

Post a Comment