Total Pageviews

Saturday, April 21, 2012

PagkaAlimoot Sa Panahon

PagkaAlimoot Sa Panahon
By Genamos_US of Washington DC, USA

Pagkainita karong panahona
Ang mga singot perming pilita
Mga katawhan nagbagotbot
Kay si haring adlaw namungot

Nindot unta nga ipahulay
Ning panahon nga pagkalaay
Apan dili usab ta makatulog
Kon way bintilador ang ikadulog

Kita magsige punay pamaypay
Kay walay hangin ang molabay
Daw ang tanan murag gikutasan
Sa pagkainit nga natagamtaman

Dili masabot ang gibati ko
Murag gihilantan milagubo
Nindot unta itugsaw ang lawas sa tubig
Aron matambalan ang kainit misandig

Ang kahayag sa gawas murag makabuta
Ang kasilaw sa adlaw nga dili maagwanta
Nahinumduman ko ang punoan sa bayabas
Nga didto ko mopasilong gikan nagbagtas

Gikuha ko ang lantay gigama sa kawayan
Aron didto ipahulay ang kakapoyng hilabihan
Gipaminaw ko ang kahilom sa maong palibot
Ang dughan ko gihupay sa tumang kahimoot

Daw may panagsang tingog sa kalanggaman
Pun-an ang amba sa kabaw nga murag napus-an
Mga sinyaslis nga sila ug ako gialimot-an
Samtang ako miligid sa lantayng kawayan

Nakapanghupaw ako sa tumang kakapoy
Giduka nagtan-aw sa panganod misutoy
Ang pughanwng langit may igong katahom
Giduyan ako sa katulogon uban ang kahilom

No comments:

Post a Comment